دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1399 - 16:01

حسین دهقان درگذشت دو شخصیت برجسته اهل سنت را تسلیت گفت

مشاور نظامی مقام معظم رهبری در پیام‌های جداگانه درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و حاج حمیدالله سردارزهی از چهره های خدوم، فعال و وحدت آفرین چابهار را تسلیت گفت.
کد خبر : 507881

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسین دهقان مشاور نظامی مقام معظم رهبری در پیام‌های جداگانه درگذشت عالم وارسته حاج ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و حاج حمیدالله سردارزهی از چهره های خدوم، فعال و وحدت آفرین چابهار را تسلیت گفت.


متن پیام‌های مشاور مقام معظم رهبری به شرح زیر است : 


انالله و انا الیه راجعون


درگذشت عالم وارسته حاج ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه موجب اندوه و تاثر بسیار گردید. ایشان همواره تلاش صادقانه و مخلصانه‌‌ای برای تقریب بین اهالی منطقه داشته و در این راه به توفیقات قابل توجهی نیز دست یافتند. فقدان این عالم ربانی را به برادران اهل سنت کشور به ویژه خطه غیور کرمانشاه تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.


انا لله و انا الیه راجعون 


درگذشت حاج حمیدالله سردارزهی از چهره های خدوم، فعال و وحدت آفرین چابهار باعث اندوه و تاثر فراوان شد.ایشان خود را وقف خدمت رسانی، صلح جویی و پی گیری و رفع مشکلات مردم منطقه سیستان و بلوچستان کرده بود و در این راه سر از پا نمی شناخت.روحیه جهادی و اخلاص در عمل از ویژگی های خاص وی  بود که از او چهره ای خستگی ناپذیر ساخته بود.


ضمن عرض تسلیت به مردم ولایت مدار سیستان و بلوچستان علی‌الخصوص خانواده محترم سردارزهی از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و علو درجات را مسئلت دارم.


انتهای پیام/۴۱۵۱/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته